Представник громади, головний спеціаліст відділу земельних відносин, комунальної власності та соціально-економічного розвитку сільської ради Людмила ЗАРУДЕНСЬКА взяла участь в інтенсиві щодо написання грантових заявок, організованому Хмельницьким Р
Напередодні, 25 квітня, Хмельницьке регіональне відділення ВАОМС «Асоціація міст України» спільно з Агенцією розвитку Хмельницького провели навчальний інтенсив на тему: «Написання грантових заявок: від ідеї проєкту до отримання фінансування».
Участь у заході взяли понад три десятка учасників із громад-членів АМУ в Хмельницькій області. У тому числі і представники нашої громади.
«Ми отримали багато запитів від органів місцевого самоврядування щодо актуальності такої теми. Намагаємось завжди організовувати цікаві та змістовні заходи, тож об’єднали зусилля із справжніми фахівцями – КУ Хмельницької міської ради «Агенцією розвитку Хмельницького», щоби її фахівці поділились досвідом із колегами. Інтенсив має на меті дати базові знання та навички з написання проєктів та пошуку грантових ресурсів», - зазначила виконавча директорка Хмельницького регіонального відділення Асоціації міст України Тетяна Крупа.
У своїх доповідях спікери розкрили питання:
- Що таке грантова заявка, які вони бувають;
- На що звертати увагу під час ознайомлення з конкурсними вимогами донорів;
- Підготовка до написання заявки: визначення проблеми в громаді та її попереднє дослідження. Формування чіткої ідеї грантової заявки;
- Мета, цілі та завдання грантової заявки;
- Визначення цільової аудиторії проєкту (бенефеціарів);
- План реалізації: основні заходи та результати проєкту;
- Управління ризиками проєкту. Забезпечення сталості результатів;
- Пошук партнерів. Консультації з громадськістю, бізнесом, іншими виконавчими органами;
- Як скласти бюджет проєкту;
- Грантова заявка отримала фінансування – що далі?
- Де шукати гранти?
Захід відбувався у форматі діалогу із жвавими обговореннями та відповідями на питання.
Опісля кожного блоку учасники інтенсиву виконували практичні завдання у командах, щоби показати розуміння почутого.