функціонування офіційного Telegram каналу АТ «Хмельницькобленерго»
Ефективна комунікація між громадами та підприємствами, які надають послуги, в тому числі і з розподілу електричної енергії, залежить від відкритості механізмів інформування та взаємодії. АТ «Хмельницькобленерго» значну увагу приділяє каналам комунікації із споживачами та зацікавленими сторонами, процесам інформування споживачів, розвитку послуг та сервісів самообслуговування.
функціонування офіційного Telegram каналу АТ «Хмельницькобленерго»
https://t.me/khmelnytskoblenergo
Для приєднання до каналу достатньо відсканувати QR код, перейти за вказаним вище посиланням або віднайти канал в telegram, ввівши в пошуку Хмельницькобленерго.
За допомогою каналу висвітлюється виключно перевірена інформація щодо актуальних відключень, графіків відключень, термінів передачі показників тощо.
Крім того, інформуємо вас про наявність сервісів, за допомогою яких споживачі можуть самостійно дізнаватися про планові та аварійні відключення, застосування Графіків погодинних та аварійних відключень: 1. Сторінка «Відключення» на офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго»
https://hoe.com.ua/page/informatsija-vidkljuchennja
На цій сторінці оприлюднено Графік погодинних відключень, що містить черговість відключень протягом доби та файли із прив’язкою населених пунктів, вулиць до черг у двох форматах (pdf, xls). Крім того, із сторінки «Відключення» користувачі можуть перейти у дві форми пошуку відключень: за адресою https://hoe.com.ua/shutdown/new