Звіт сільського голови за 2024 рік
Додаток
До рішення від 25.02.2025р. № 1
Шановні жителі Щиборівської територіальної громади!
Загальні положення.
Відповідно до положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», я звітую про свою роботу та роботу виконавчих органів сільської ради за 2024-й рік. Для нашї громади, як і для усієї нашої країни, 2024 рік був дуже важким. Війна продовжується, наші Збройні Сили України роблять усе можливе та неможливе, щоб здобути Перемогу над ворогом. На жаль, з початку повномасштабного вторгнення, Щиборівська громада втратила 14 своїх відважних воїнів-захисників, які вірні військовій присязі, виконували свій патріотичний обов’язок (4 з яких відійши у вічність у минулому році):
- Бурбело Сергій Олександрович;
- Гончар Олександр Олександрович;
- Городницький Віктор Іванович;
- Кшевіцький Олександр Антонович;
- Миронюк Юрій Іванович;
- Нахильчук Роман Григорович;
- Оліщук Олександр Ігорович;
- Садовець Віктор Анатолійович;
- Цісельський Олексій Валентинович;
- Каяфа Володимир Олександрович;
- Шпаченко Віктор Анатолійович;
- Ващук Олександр Миколайович;
- Кравчук Олег Вікторович;
- Ващук Артем Миколайович.
Схиляємо у пошані голови перед світлою пам’яттю гідних синів незламного українського народу. Вічна пам'ять і вічний спокій нашим Героям!
Вся робота виконавчого комітету, апарату та установ сільської ради була спрямована на виконання тих завдань, котрі ставилися планом соціально-економічного розвитку на 2024 рік та рішеннями ради. Основними напрямками були: робота з наповнення бюджету, утримання в належному стані території, об’єктів благоустрою та соціальної інфраструктури села та соціальний захист населення. Економічна ситуація, що склалася в країні у минулому році, створювала для нас постійні проблеми. Але ми організували свою роботу так, що вдалося утримали всі життєво важливі сфери діяльності громади.
Станом на 01 січня 2025 року в 8 населених пунктах сільської ради проживає 4015 осіб.
Територія сільської ради, поділена на 2 старостинських округи.
На території громади свої повноваження в межах відповідних старостинських округів здійснюють 2 старости та 2 головних спеціалісти загального відділу сільської ради.
Наша громада, як орган місцевого самоврядування, у своїй роботі керується принципами законності, гласності, колегіальності, поєднуючи місцеві та державні інтереси. Сільська рада є публічною і відкритою у своїй діяльності, про що свідчить робота з висвітлення новин та сесій сільської ради на офіційному сайті сільської ради. Крім того, інформація про діяльність сільської ради розміщується на сторінці у фейсбуці.
Волонтерська діяльність Щиборівської сільської ради за 2024 рік
Протягом року виконавчий апарат ради постійно здійснював підтримку та допомогу для підрозділів збройних сил України.
Спільно за участю громади проводились збори та передача на лінію фронту продуктів харчування(овочі, фрукти, консервація, макаронні вироби, випічка, мед, солоності тощо)
В забезпеченні потреб підрозділів ЗСУ активно приймали участь шкільні та дошкільні заклади освіти громади, шляхом проведення ярмарків та концертів, виручені кошти з яких безпосередньо передавалися нашим захисникам. Кузьминський ліцей на постійній основі здійснює плетіння маскувальних сіток та виготовлення окопних свічок.
Слід відмітити що активну громадську позицію проявили працівники комунального господарства «Водограй 2017» та працівники закладів освіти у вигляді надання допомоги постраждалим населеним пунктам області під час обстрілів рф.
За участі релігійних громад сільської ради було зібрано та перевезено на деокуповані території Херсонської області великий об’єм гуманітарної допомоги для цивільного населення (одяг, взуття, постільна білизна, одіяла, подушки, засоби особистої гігієни, пральний порошок, овочі, фрукти, продукти макаронного виробництва, цукор, олію та багато іншого).
Працівники сільської ради щомісячно здають свій одноденний заробіток на потреби військовослужбовців-жителів громади, так протягом 2024р. зібрано 192 300 грн. З них:
- 20 000 грн. передано військовим з Михайловець на придбання обладнання для ремонту автомобілів і тепловізора;
- 21 600 грн. передано військовим з Щиборівки на придбання глушників для автоматів (25-та ДШВ);
- 4 680 грн. на закупівлю стартера до автомобіля військовим з Кузьмина (2 зенітно-ракетна батарея ВЧ А0998);
- 24 000 грн. на придбання автомобіля військовому з Мовчан (ВЧ А0335);
- 7 000 грн. на придбання окулярів (42 бригада);
- 1 000 грн. на солодощі (8 полк);
- 20 000 грн. на придбання дрона військовим з Михайловець (розвідувальний взвод ВЧ 7296);
- 5 000 грн. використано на дорогу до пораненого військового з Кузьмина;
- 5 500 грн. на харчування хлопцям з Радісного, які їздили на будівництво фортифікаційних споруд;
- 1 200 грн. закупили продукти коли був збір для відправки на будівництво фортифікаційних споруд;
- 1 200 грн. на солодкі подарунки для дітей загиблого В. Каяфи (при врученні ордену посмертно);
- 1 800 грн. на підключення газу до будинку в Щиборівці в якому проживають службовці ППО;
- 17 000 на придбання автомобіля військовому з Мовчан (ВЧ А0335);
- 1 060 грн. на підгузники для лежачого інваліда війни з Кузьмина;
- 1 000 грн. на харчування хлопцям з Радісного, які їздили на будівництво фортифікаційних споруд;
- 3 000 грн. на заправку автомобіля, якого житель Кузьмина переганяв на фронт;
- 8 200 грн. на придбання амуніції для військового з Радісного;
- 6 850 грн. на зварювальний апарат військовому з Радісного;
- 6030 грн. на придбання ліків для військовослужбовця з с.Мовчани;
- 2000 грн. на харчування хлопцям з Радісного, які їздили на будівництво фортифікаційних споруд.
Всього витрачено 158 120 грн.
Крім того, завдяки співпраці з Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю успішно вдалось вирішити питання забезпечення 1 особи з інвалідністю внаслідок війни, який не може пересуватись та самообслуговуватись самостійно, ліжком, проти лежневим матрасом та іншими необхідними допоміжними засобами реабілітації.
Лише спільними зусиллями ми маємо ефективний результат від нашої діяльності.
Сесійна діяльність сільської ради.
Депутатський корпус ради VIII скликання складає 21 депутат.
Відповідно до вимог статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною формою роботи ради є проведення сесій. Скликання сесій сільської ради проводиться згідно з розпорядженнями сільського голови.
Депутати сільської ради мали можливість ознайомитися з проєктами рішень, що вносились на розгляд сесії, на постійних комісіях, або завантаживши з офіційного веб-сайту сільської ради.
З початку звітного року відбулось 13 сесій сільської ради. За звітний період прийнято 16 цільових програм та внесено зміни і доповнення до 7 програм.
Важливою складовою роботи сільської ради є діяльність постійних комісій сільської ради, які згідно з статтею 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є органами ради, створеними для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради. У Щиборівській сільській раді VIIІ скликання були сформовані та діють 4 постійних депутатських комісій. Як показала практика, левова частка роботи з розгляду питань відбувається саме на засіданнях постійних комісій, зокрема на спільних засіданнях, які проводять перед початком сесії. Саме там опрацьовуються проєкти рішень і програм, готуються відповідні висновки, рекомендації з усіх питань, які потім виносяться на розгляд сесії. Так, з початку 2024 року було проведено 13 засідань постійних комісій.
В цілому організація роботи постійних комісій свідчить про те, що депутати сільської ради налаштовані на цілеспрямовану, конструктивну працю.
Діяльність виконавчого комітету сільської ради.
Виконавчий комітет є координуючою ланкою роботи сільської ради у міжсесійний період. До складу виконавчого комітету (далі – виконком) входить 16 осіб.
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком Щиборівської сільської ради здійснює власні та делеговані повноваження в галузях освіти, культури, бюджету, житлово-комунального господарства, будівництва, фізичної культури і спорту, охорони здоров’я, земельних відносин, соціального захисту населення, забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
Станом на 01 січня 2025 року проведено 17 засіданнь виконкому, прийнято100 рішень.
Протягом 2024 року зареєстровано актів цивільного стану: всього – 80, з них: про народження - 18, про шлюб - 5, про смерть - 57. Вчинено нотаріальних дій 129.
Реєстрація населення
Протягом року в громаді зареєстровано 129 осіб, натомість 205 осіб було знято з реєстрації.
- зареєстровано 18 новонароджених дітей: з них 12 хлопчиків і 6 дівчаток.
Робота зі зверненнями громадян
Найважливішою формою забезпечення зворотного зв’язку між сільською радою та громадянами є звернення громадян, а інформація,що міститься в них, найчастіше служить орієнтиром при прийнятті відповідних рішень, що стосується інтересів широких верств населення.
Всього за 2024 року до сільської ради, враховуючи введення воєнного стану в Україні, надійшло 483 письмових звернень громадян, що на 87 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом 2023 року, з них 73 громадяни побувало на особистому прийомі у керівництва сільської ради.
На виконаннявимог Закону України «Про звернення громадян» за результатами розглядузвернень, що надійшли впродовж року: 341–вирішено позитивно, 3 – відмовлено в задоволенні, 139 – надано відповідні роз’яснення.
В тому числі, від органів влади вищого рівня з початку року до сільської ради надійшло 26 звернень, серед них відповідно:
Урядового контактного центру облдержадміністрації – 20.
Хмельницької обласної військової адміністрації – 6.
Звернення від органів влади вищого рівня стосувалися упорядкування нумерації будинків у с.Кузьмин, земельного спору, призначення соціального працівника, взяття на квартирний облік, призначення матеріальної допомоги, правомірність відмови у наданні Почесного звання «Мати героїня».
У звітному періоді надійшло 7 колективних звернень, авторами яких є 58 жителів громади, що стосувалися питань: проведення ремонту дорожнього покриття в селі Кузьмин та комунального господарства (обрізка дерев).
У своїх зверненнях жителі громади порушили 483 питань, серед яких основну частину становлять питання соціального захисту– 49 відсотків. Сільською радою вишукувались всі наявні можливості щодо позитивного вирішення порушених у зверненнях питань. Залишаються актуальними в зверненнях громадян питання аграрної політики і земельних відносин, транспорту і зв’язку, комунального господарства, житлової політики, сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей, освіти, діяльності органів місцевого самоврядування та інші.
Першочергово приділяється увага розв’язанню проблем, з якими звертаються особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій, особи, які мають особливі заслуги перед Україною, а також соціально незахищені верстви населення.
Всього протягом 2024 рік до сільської ради з проханням про допомогу у вирішенні життєво важливих для них проблем звернулось 115 - учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій; 22 – інваліди І, ІІ, ІІІ групи; 118 – ветеранів праці та пенсіонерів; 2 - від членів багатодітної сім’ї, матері-героїні.
За результатами розгляду звернень соціального характеру, що надійшли до сільської ради протягом 2024 року надано допомогу 181 мешканцю громади на загальну суму 1054700 грн.
В першу чергу надавалася допомога військовослужбовцям на лікування травм, отриманих внаслідок поранення під час виконання бойового завдання та як таким, громадянам, що перебувають на військовій службі.
Відповідно до п. 1 ст. 9 Указу у сільській раді затверджено графік проведення гарячих телефонних ліній, який доводиться до відома населення та офіційному веб-сайті сільської ради. За звітній період керівництвом сільської ради проведено 12 «гарячих» телефонних ліній із 32 жителями громади. Подібна форма звернення дозволяє звертатись громадянам у випадку неможливості прийти на особистий прийом до голови чи його заступника, секретаря сільської ради, а також для більш швидшого реагування та вирішення проблемних питань, мешканців населених пунктів громади.
В основному громадяни зверталися з причин невиплати коштів внутрішньо переміщеним особам, переліку документів на отримання матеріальної допомоги, про причини підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, змін у порядку надання субсидій.
Продовжується робота в системі електронного документообігу, яка стосується передусім електронних вхідних документів та звернень громадян.
Громадянам надавалися роз'яснення щодо можливості отримати правову допомогу в районних бюро з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу».
Інформаційні повідомлення щодо підсумків роботи із звернень громадян до органів місцевого самоврядування розміщуються також на офіційному веб-сайті громади.
Всі звернення, які надходили до сільської ради, були вчасно опрацьовані уповноваженими структурними підрозділами та скеровані до належного виконання під контролем керівництва. Робота з виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативно-правових документів з питань роботи зі зверненнями громадян в громаді і надалі продовжується.
В умовах воєнного стану вдалося налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли, які у письмовому, так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки. Від початку воєнних дій в Україні здійснювався консультативний прийом мешканців громади за допомогою всіх засобів зв’язку.
Заходи інформаційно-роз’яснювального характеру з актуальних питань життєдіяльності громади здійснювалися шляхом розміщення матеріалів на офіційному сайті, сторінках у соціальній мережі Фейсбук та у Вайбері.
Питання роботи із зверненнями громадян перебуває на особливому контролі у керівництва сільської ради, воно є предметом обговорення на нарадах з відповідальними працівниками сільської ради, керівниками відділів, секторів, нарадах з посадовими особами органів місцевого самоврядування. Посилено контроль щодо своєчасного, об’єктивного і кваліфікованого розгляду звернень громадян та надання конкретних і фахових відповідей заявникам за результатами розгляду їх звернень.
Проведено аналіз звернень, що надходять у старостинські округи громади. Всього за звітній період 2024 року до старост надійшло 141 звернення, з них 51 письмове та 90 звернень отримане на особистому прийомі. Як і минулі роки, найбільша кількість звернень надходить із питань, що стосуються соціального захисту, земельних відносин, комунального господарства та житлової політики.
Отже, робота із зверненнями громадян у сільській раді, зокрема, щодо змісту звернень, форм та методів прийому громадян, об’єктивного і своєчасного розгляду їх звернень, забезпечення вирішення порушених у зверненнях питань постійно змінюється, в залежності від умов сьогодення. Кожен громадянин має можливість звернутись до сільського голови чи посадових осіб сільської ради із заявою, скаргою та пропозицією та розраховувати на вирішення порушених у зверненні питань.
Крім цього, за 2024 році до сільської ради надійшло 55 запитів на отримання публічної інформації, на які згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» кожен із яких задоволений у повному обсязі, вчасно надано відповіді запитувачам.
Депутатських запитів, звернень у поточному році не надходило.
Документооббіг сільської ради
За звітний період чисельність вхідної документації склала 2053 та вихідної – 1670 одиниць.
Розпорядження, доручення, рішення обласної та районної адміністрації, обласної та районної ради отримано в кількості – 83 одиниці.
Значною частиною залишається і кількість виданих розпоряджень сільського голови, а саме за вищевказаний період видано:
- розпоряджень з основної діяльності – 198;
- розпоряджень з кадрових питань (особового складу) – 113;
- розпоряджень з кадрових питань (відпустки, відрядження) – 115;
- розпоряджень з адміністративно-господарських питань – 0.
Бюджет
Бюджет Щиборівської сільської територіальної громади складається з загального та спеціального фонду і формується за рахунок надходжень закріплених за сільським бюджетом загальнодержавних податків та зборів, власних надходжень, а також субвенцій з державного бюджету та інших бюджетів.
Загальний обсяг доходів бюджету за 12 місяців 2024 року складає 30 061 935,86 грн., з них доходи загального фонду без урахування трансфертів 28 979 659,32 грн., спеціального фонду 1 082 276,54 грн., трансферти 16 941 743,60 грн.
Надійшло доходів загального фонду бюджету Щиборівської сільської територіальної громади (із врахуванням трансфертів) за 12 місяців 2024 року - 45 434 070,92 грн., або 107,25 %, відповідно, перевиконання становить 3 072 266,60 грн., до плану за звітний період з урахуванням внесених змін, з них:
- податок на доходи фізичних осіб – 17 209 859,94 грн. (найбільші платникиСК «Кузьминський», ТОВ « Житниця Поділля», ТОВ « Агропартнер - 1», ТОВ «Агрокрай» -, ТОВ «Айвері»;
- податок на прибуток підприємств – 7 394,40грн. (платник КП «Господар»);
- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 99 274,73 грн. (найбільший платник ФIЛIЯ Старокостянтинівськелісовегосподарство);
- рентна плата за користування надрами – 2 043,14 грн. (найбільший платник КП "Водограй - 2017") , що становить 136,21% виконання плану.
- акцизний податок – 2 500 278,94 грн. (найбільші платники ТОВ «Капабланка» ФОП Бойчук Л., ФОП Гуменюк А.В. ., ФОП Долгопятова О.В.);
- податку на майно – 4 424 065,15 грн., в тому числі податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки – 432 589,24 грн. (найбільші платники АТ «Укрзалізниця»,СК "Кузьминський",АТ "Укрпочта",АТ "Укртрансгаз",ТОВ "Агрокрай",ТОВ "Житниця Поділля"); земельний податок – 3 991 475,91 грн. (найбільші платники АТ "Укрзалізниця",ПРАТ "Хмельницькрибгосп",АТ "Укртрансгаз");
- туристичний збір – 2 194,0 грн.;
- єдиного податку – 4 221 586,09 грн., в тому числі єдиний податок з фізичних осіб – 2 035 688,98 грн. (основні платники І-ІІ групи фізичні особи-підприємці Арсенюк Л.М. Антонець О.І., Григорець В.М.,Гірний М.Ю., Карнаух В.О.,); єдиний податок з с/г товаровиробників – 2 184 860,91 грн. (платники СК "Кузьминський”, ТОВ "Житниця Поділля”, ТОВ "Агрокрай", СТОВ"Довіра”);
- неподаткові надходження – 515 006,07 грн., з яких 98 458,19 грн.-адміністративні штрафи та інші санкції, 391 697,18 грн. – плата за надання адміністративних послуг, 356,0грн.-державне мито, 24 494,70грн.-інші надходження.
З державного, обласного бюджетів до бюджету сільської ради надійшло:
Базової дотації за 2024 рік в сумі 471000,0 грн., що становить 100,0% до запланованої суми.
Надійшло коштів за 2024 рік в сумі 92000,0 грн., що становить 100,0% до запланованої суми. Видатки за рахунок коштів дотації спрямовано закладам освіти на енергоносії. Кошти залишились в залишку на 2025 рік.
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти
Надійшло коштів за 2024 рік по загальному фонду в сумі 235500,0 грн., що становить 100,0% до запланованої суми. Видатки за рахунок коштів субвенції спрямовано закладам освіти на придбання продуктів харчування.
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам
Надійшло коштів освітньої субвенції в сумі 14 996600,0 гривень, використано 14 928398,46 гривень. Залишок коштів в сумі 68201,54 гривень повернено до державного бюджету у зв’язку з відсутністю потреби.
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету.
Надійшло коштів за 2024 рік 235037,0 грн., що становить 100,0% до запланованої суми. Кошти використані в сумі 227441,0 грн., на придбання дидактичних матеріалів та ноутбуків. Кошти в сумі 7596,0 грн., повернено до державного бюджету у зв’язку з відсутністю потреби.
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами , що утворився на початок бюджетного періоду
Надійшло коштів за 2024 рік 1841,0 грн., що становить 100,0% до запланованої суми. Кошти використані на заробітну плату з нарахуваннями.
Субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту "Активні парки - локації здорової України" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
Надійшло коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання виконання окремих заходів в сумі 93549,60 грн. Видатки використані на виплату заробітної плати з нарахуваннями . Кошти в сумі 0,40 гривень повернено у зв’язку з відсутністю потреби.
До спеціального фонду бюджету Щиборівської сільської територіальної громади за 12 місяців 2024 року (без врахування трансфертів) надійшло 1 082 276,54 грн., або 320,96 % до плану за звітний період з урахуванням внесених змін, з них:
- екологічного податку – 1 818,66 грн.;
- неподаткових надходжень – 466 182,09 грн., в тому числі – 4 250,0 грн. інші неподаткові надходження; - 115 180,09 грн. надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами, що сплачуються закладами освіти (батьківська плата за харчування дітей); 346 752,0 грн. - інші джерела власних надходжень бюджетних установ (благодійні внески).
- Кошти від продажу землі-586 949,04 грн.
З державного, обласного бюджетів до бюджету сільської ради надійшли:
- субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 212132,00 грн., на закупівлю мультимедійного обладнання.
-субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти в сумі 275 200,0 грн., кошти залишились в залишку на 2025 рік.
Виконання видатків бюджету Щиборівської сільської територіальної громади
Видатки загального фонду бюджету Щиборівської сільської територіальної громади за 12 місяців 2024 року склали 45 619 75,63 грн.
На забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування спрямовано коштів 10 903 328,17 грн., що становить 97,7 % затвердженого плану на 12 місяців 2024 року.
Основну частину видатків становило забезпечення діяльності закладів освіти.Профінансовано 24 479 809,35 грн., що становить 97,4 % до затвердженого плану на звітний період, в тому числі проведено видатки за рахунок освітньої субвенції в сумі 14 928 398,46 грн. та державної субвенції на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти в сумі 235 500,0 грн.
На заходи з охорони здоров’я профінансовано 1 278 569,78 грн., що становить 95,8% від запланованих видатків за звітний період, у тому числі КП «Красилівський центр первинної медико-санітарної допомоги», в сумі 939 589,37грн., оплата електроенергії ФАПІВ в сумі 268 980,41 грн., на придбання медикаментів КП «Красилівська багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» в сумі 20 000,0 грн.
На заходи у сфері соціального захисту та соціального забезпечення профінансовано 2 116 658,95 грн., що становить 94,9 % до запланованих видатків, в тому числі проведено видатки на надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку та особам з інвалідністю на суму 383 875,99 грн., надано матеріальну допомогу та інші виплати населенню (зокрема військовим та членам їх сімей) згідно отриманих заяв на суму 1 197 115,0 грн., надано пільг з послуг звязку на суму 2 287,96 грн., забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування в сумі 533 380,0 грн.
На забезпечення діяльності будинків культури та бібліотек профінансовано 1 222 449,86 грн., що становить 94,6 % від плану на звітний період.
На організацію благоустрою населених пунктів Щиборівської сільської ради проведено видатки протягом 2024 року в сумі 976 806,0 грн. (95,5% від плану), з них наоплату вуличного освітлення-338653,67 грн., на придбання дизпалива для вивезення сміття-394471,80 грн., заробітна плата з нарахуваннями по договору ЦПХ-166047,53грн, запчастини до бензопил і бензокіс- 13374,0 грн, запчастини до автобуса-9980,0 грн., бензопили-18100,0грн, електролампи-3200,0грн, господарські товари (фарба, вапно, щітка, кісточки)-32979,0 грн.
На забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства видатки проведені в сумі 283657,35 гривень, або виконанні на 99,9% річних уточнених бюджетних призначень.
Згідно Програми «Питна вода» КП «Водограй- 2017»Щиборівської сільської ради на 2023-2025 роки видатки проведені на оплату електроенергії свердловин, аналіз води.
На інша діяльність, пов`язана з експлуатацією об`єктів житлово-комунального господарства видатки проведені в сумі 3 077420,0 гривні, або виконанні на 100% річних уточнених бюджетних призначень.
Згідно «Програми фінансової підтримки комунального підприємства „Водограй-
На здійснення заходів із землеустрою видатки проведені в сумі 99905,0 грн., з них 4500,0грн.-тех.документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, 95405,0 грг-інженерні послуги розробки проекту землеустрою по встановленню меж в селах Мовчани, Радісне та Каламаринка.
Реалізація програм у галузі лісового господарства і мисливства видатки проведені в сумі 32173,75 гривень., з них на виготовлення документів на лісовпорядкування.
На утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури видатки проведені в сумі 297850,0гривень, що становить 99,3% до річних уточнених бюджетних призначень, з них на придбання асвальтобетонної суміші-64998,04 грн, послуги грейдера-47850,0 грн,, надана субвенція службі автомобільних доріг-185001,96 грн.
На заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха видатки проведені в сумі 7200,0 грн., згідно Програми цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на території Щиборівської сільської ради на 2021-2025 роки на послуги з адміністрування приладами віддаленого керування системи оповіщення.
Протягом 2024 року надано субвенції.
Іншу субвенцію з МБ на надання послуг інклюзивно- ресурсним центром дітям Щиборівської ТГ з особливими освітніми потребами в сумі 5 963,32 грн .
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально – економічного розвитку регіонів видатки проведенні в сумі 739897,50гривень, з них :
надана субвенція на покращення матеріально-технічного забезпечення підрозділу 14 ДПРЧ 4 Державного пожежно - рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області на виконання програми забезпечення пожежної безпеки на території Щиборівської сільської ради в сумі 40 000,00 гривень;
субвенція відділу поліцейської діяльності №4 Хмельницького РУП ГУНП з метою забезпечення потреб в придбанні матеріальних цінностей таких, як паливно-мастильні матеріали та запчастини , покращення матеріально-технічної бази в сумі
99897,50 гривень відповідно до програми забезпечення охорони прав і свобод людини, профілактики злочинності та підтримання публічної безпеки і порядку на території Щиборівської сільської ради на 2021 - 2024 роки;
субвенція для військових частин на виконання заходів програми підтримки Збройних Сил України на 2023-2024 роки в сумі 600000,0 гривень.
Видатки спеціального фонду бюджету Щиборівської сільської територіальної громади за 12 місяців 2024 року склали 1 206 466,07 грн.
По галузі «Управління» проведено видатки на суму 61 365,0 грн.,з яких 58 395,0грн., придбання предметів, матеріалів та інвентарю (придбання ноутбуків), 2970,0 грн.,-придбання марок.
Так, по галузі «Освіта» проведено видатки на суму 509 866,85 грн., з яких 28 362,07 грн. спрямовано на придбання продуктів харчування, 150 000,0грн., придбання предметів, матеріалів та інвентарю (придбання ноутбуків) , 331504,78 грн.,- благодійна допомога (книги). А також субвенції на НУШ та залишків коштів за освітньою субвенцією на придбання навчальних матеріалів на суму 439 573,0 разом із спів фінансуванням з сільського бюджету на суму 93 864,00 грн. Також в кінці 2024 року надано державну субвенцію в сумі 275 200,00 грн. на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (субвенція перехідна на 2025 рік).
На забезпечення діяльності будинків культури та бібліотек спрямовано благодійних коштів в сумі 1 247,22 грн.
На проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки видатки проведені в сумі 550,0 грн.
- Наявні ресурси сільського бюджету спрямовувалися, у першу чергу, на заробітну плату з нарахуваннями, розрахунки за енергоносії та інші виплати віднесені до захищених статей бюджету.
Кредиторська та дебіторська заборгованість станом на 01.01.2025 року відсутня.
Станом на 01.01.2025 року заборгованість по заробітній платі та за спожиті енергоносії відсутня.
ОСВІТА
Мережа закладів освіти відповідає освітнім потребам населення тасформована у відповідності з демографічною ситуацією у територіальній громаді.
Одним із пріоритетних напрямів діяльності Щиборівської сільської ради є модернізація та вдосконалення функціонування системи дошкільної та загальної середньої освіти, забезпечення надання якісних освітніх послуг, у тому числі дітям з особливими освітніми потребами.
З метою забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти, станом на початок 2024/2025 навчального року, на території сільської ради приведено у відповідність до Закону України «Про повну загальну середню освіту» назви закладів загальної середньої освіти. Рішенням позачергової тридцять восьмої сесії сільської ради восьмого скликання від 23 травня 2024 року №18 «Про зміну назви Щиборівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області» та рішенням позачергової тридцять восьмої сесії сільської ради восьмого скликання від 23 травня 2024 року №19 «Про зміну назви Радісненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Щиборівської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області»Щиборівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів перейменовано на Щиборівський ліцейта Радісненську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів – на Радісненський ліцей.
На території сільської ради у 2024 році освітніми послугами здобувачівосвіти забезпечувалитри заклади загальної середньої освіти:
- Кузьминський ліцей (кількість здобувачів освіти – 179 осіб, кількість педагогічного та технічного персоналу – 40 осіб);
- Радісненський ліцей (кількість здобувачів освіти – 94 особи, кількість педагогічного та технічного персоналу – 31 особа);
- Щиборівський ліцей (кількість здобувачів освіти – 90 осіб, кількість педагогічного та технічного персоналу – 25 осіб).
Аналізуючи діяльність закладів загальної середньої освіти у 2024 році, слід відмітити, що на початок 2024/2025 навчального року в усіх закладах загальної середньої освіти громади спостерігалася мінлива тенденція чисельності учнівського контингенту.
Динаміку чисельності здобувачів освіти в закладах загальної середньої освіти громади відображено на рис. 9.1.