Щиборівська територіальна громада
Хмельницького району, Хмельницької області

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян у Щиборівській сільській раді за 2024 рік

Дата: 03.01.2025 11:48
Кількість переглядів: 18

Найважливішою формою забезпечення зворотного зв’язку між сільською радою та громадянами є звернення громадян, а інформація, що міститься в них, найчастіше служить орієнтиром при прийнятті відповідних рішень, що стосується інтересів широких верств населення.

Всього за 2024 року до сільської ради, враховуючи введення воєнного стану в Україні надійшло 483 письмових звернень громадян, що на 87 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом 2023 року, з них 73 громадяни побувало на особистому прийомі у керівництва сільської ради.

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» за результатами розгляду звернень, що надійшли впродовж року: 341 вирішено позитивно, 3 – відмовлено в задоволенні, 139 – надано відповідні роз’яснення.

В тому числі, від органів влади вищого рівня з початку року до сільської ради надійшло 26 звернень, серед них відповідно:

Урядового контактного центру облдержадміністрації – 20.

Хмельницької обласної військової адміністрації  – 6.

Звернення від органів влади вищого рівня стосувалися упорядкування нумерації будинків у с.Кузьмин, земельного спору, призначення соціального працівника, взяття на квартирний облік, призначення матеріальної допомоги, правомірність відмови у наданні Почесного звання «Мати героїня».

У звітному періоді надійшло 7 колективних звернень,  авторами яких є 58 жителів громади, що стосувалися питань: проведення  ремонту дорожнього покриття в селі Кузьмин та комунального господарства (обрізка дерев).                

У своїх зверненнях жителі громади порушили 483 питань, серед яких основну частину становлять питання соціального захисту – 49 відсотків. Сільською радою вишукувались всі наявні можливості щодо позитивного вирішення порушених у зверненнях питань. Залишаються актуальними в зверненнях громадян питання аграрної політики і земельних відносин, транспорту і зв’язку, комунального господарства, житлової політики, сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей,  освіти, діяльності органів місцевого самоврядування та інші.

Першочергово приділяється увага розв’язанню проблем, з якими звертаються особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій, особи, які мають особливі заслуги перед Україною, а також соціально незахищені верстви населення.

Всього протягом 2024 рік до сільської ради з проханням про допомогу у вирішенні життєво важливих для них проблем звернулось 115 - учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій; 22 – інваліди І, ІІ, ІІІ групи;                            118 – ветеранів праці та пенсіонерів; 2 - від членів багатодітної сім’ї, матері-героїні.

За результатами розгляду звернень соціального характеру, що надійшли до сільської ради протягом 2024 року надано допомогу 181 мешканцю громади на загальну суму 1054700  грн.

В першу чергу надавалася допомога військовослужбовцям на лікування травм, отриманих внаслідок поранення під час виконання бойового завдання та як таким, громадянам, що перебувають на військовій службі.

Відповідно до п. 1 ст. 9 Указу у сільській раді затверджено графік проведення гарячих телефонних ліній, який доводиться до відома населення та офіційному веб-сайті сільської ради. За звітній період керівництвом сільської ради проведено 12 «гарячих» телефонних ліній із 32 жителями громади. Подібна форма звернення дозволяє звертатись громадянам у випадку неможливості прийти на особистий прийом до голови чи його заступника, секретаря сільської ради, а також для більш швидшого реагування та вирішення проблемних питань, мешканців населених пунктів громади.

В основному громадяни зверталися з причин невиплати коштів внутрішньо переміщеним особам, переліку документів на отримання матеріальної допомоги, про причини підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, змін у порядку надання субсидій.

Продовжується робота в системі електронного документообігу, яка стосується передусім електронних вхідних документів та звернень громадян.

Громадянам надавалися роз'яснення щодо можливості отримати правову допомогу в районних бюро з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу». 

Інформаційні повідомлення щодо підсумків роботи із звернень громадян до органів місцевого самоврядування  розміщуються   також   на  офіційному  веб-сайті громади.

Всі звернення, які надходили до сільської ради, були вчасно опрацьовані уповноваженими структурними підрозділами та скеровані до належного виконання під контролем керівництва. Робота з виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативно-правових документів з питань роботи зі зверненнями громадян  в громаді і надалі продовжується.

В умовах воєнного стану вдалося налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли, які у письмовому, так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки. Від початку воєнних дій в Україні здійснювався консультативний прийом мешканців громади за допомогою всіх засобів зв’язку.

Заходи інформаційно-роз’яснювального характеру з актуальних питань життєдіяльності громади здійснювалися шляхом розміщення матеріалів на офіційному сайті, сторінках у соціальній мережі Фейсбук та у Вайбері.

Питання роботи із зверненнями громадян перебуває на особливому контролі у керівництва сільської ради, воно є предметом обговорення на нарадах з відповідальними працівниками сільської ради, керівниками відділів, секторів, нарадах з посадовими особами органів місцевого самоврядування. Посилено контроль щодо своєчасного, об’єктивного і кваліфікованого розгляду звернень громадян та надання конкретних і фахових відповідей заявникам за результатами розгляду їх звернень.

Проведено аналіз звернень, що надходять у старостинські округи громади. Всього за звітній період 2024 року до старост надійшло 141 звернення, з них  51 письмове та 90 звернень отримане на особистому прийомі. Як і минулі роки, найбільша кількість звернень надходить із питань, що стосуються соціального захисту, земельних відносин, комунального господарства та житлової політики.

Отже, робота із зверненнями громадян у сільській раді, зокрема, щодо змісту звернень, форм та методів прийому громадян, об’єктивного і своєчасного розгляду їх звернень, забезпечення вирішення порушених у зверненнях питань постійно змінюється, в залежності від умов сьогодення. Кожен громадянин має можливість звернутись до сільського голови чи посадових осіб сільської ради із заявою, скаргою та пропозицією та розраховувати на вирішення порушених у зверненні питань. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь