Щиборівська територіальна громада
Хмельницького району, Хмельницької області

Аналіз регуляторого впливу Проєкту рішення «Методики розрахунку орендної плати за майно комунальної власності Щиборівської сільської ради та пропорції її розподілу»

Дата: 01.10.2024 16:37
Кількість переглядів: 69

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проєкту рішення Щиборівської сільської ради «Про затвердження  Методики розрахунку орендної плати за майно комунальної власності Щиборівської сільської  ради та пропорції її розподілу» (далі – Методика)

 

 Відповідно до статті 8 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»

Назва регуляторного акту:

Проєкт рішення «Методики розрахунку орендної плати за майно комунальної власності Щиборівської сільської  ради та пропорції її розподілу»

 Регуляторний орган:   Щиборівська сільська рада

 Розробник документа: Щиборівська сільська рада

Контактний телефон:  (03855) 9- 37-43

 

  1. Визначення проблеми

 

Частиною 2 статті 2 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»  (далі – Закон) встановлено, що передача в оренду майна, що перебуває у комунальній власності, здійснюється органами місцевого самоврядування відповідно до вимог цього Закону.

Відповідно до частини 2 статті 17 вказаного Закону у разі передачі майна в оренду без проведення аукціону орендна плата визначається відповідно до Методики розрахунку орендної плати, яка затверджується Кабінетом Міністрів України щодо державного майна та представницькими органами місцевого самоврядування – щодо комунального майна.

На сьогоднішній день орендна плата за користування майном, що є комунальною власністю Щиборівської сільської ради, розраховується із використанням Методики розрахунку орендної плати за державне майно, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 630.

Тобто, на сьогодні відсутній універсальний акт, розроблений з урахуванням положень чинного законодавства, що регулює відносини у сфері справляння плати за комунальне майно, пристосований до потреб Щиборівської територіальної громади.

За допомогою введення в дію регуляторного акта: рішення Щиборівської сільської ради «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно комунальної власності Щиборівської сільської  ради та пропорції її розподілу» пропонується розв’язати такі проблеми:

- відсутність єдиного організаційно-економічного механізму справляння плати за об’єкти оренди комунальної власності Щиборівської сільської ради;

- відсутність затвердженої методики розрахунку орендної плати за комунальне майно Щиборівської сільської ради;

- відсутність можливості справедливого пропорційного розрахунку орендної плати відповідно до розміру займаної підприємствами, установами, організаціями загальної площі.

 

Причини виникнення проблеми

Необхідність врегулювання правових, економічних та організаційних відносин, пов’язаних з передачею в оренду майна та майнових відносин між балансоутримувачами, орендодавцями та орендарями щодо господарського використання комунального майна Щиборівської сільської ради.

 

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

-

+

Щиборівська сільська рада

+

-

Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

-

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів

Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки відповідно до пункту 2 статті 17 Закону  у разі передачі майна в оренду без проведення аукціону орендна плата щодо комунального майна визначається представницьками органами місцевого самоврядування.

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів

У зв’язку із утворенням територіальної громади і передачею у власність нових об’єктів, виникла необхідність врегулювання питання  у правовій сфері на території всіх населених пунктів, що входять до складу Щиборівської сільської ради.

 

  1. Цілі державного регулювання

 

Цілями державного регулювання є забезпечення виконання вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна», створення єдиних правил для учасників орендних відносин  та чітких механізмів справляння плати за оренду комунального майна Щиборівської сільської ради, підвищення ефективності використання такого майна шляхом надання в оренду; здійснення місцевого регулювання відносин, які виникають в процесі передачі в оренду об'єктів нерухомого майна, що належить до комунальної власності Щиборівської сільської ради; підвищення прозорості і відкритості процедури розрахунку і порядку використання плати за оренду нерухомого майна та розміри орендних ставок за використання комунального майна; збільшення кількості суб’єктів господарювання, які залучатимуться до співпраці з органами місцевого самоврядування в сфері орендних правовідносин.

 

 

 

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно комунальної власності Щиборівської сільської  ради та пропорції її розподілу. Альтернатива є неприйнятною.

 

Альтернатива 2

Затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно комунальної власності Щиборівської сільської  ради та пропорції її розподілу.

 

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави (органу місцевого самоврядуванння)

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

 

 

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

- Виконання вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна»;

- запровадження єдиного механізму справляння плати за оренду комунального майна Щиборівської сільської ради, підвищення ефективності використання такого майна шляхом надання в оренду;

  • здійснення місцевого регулювання відносин, які виникають в процесі передачі в оренду об'єктів нерухомого майна, що належить до комунальної власності Щиборівської сільської ради;
  • підвищення прозорості і відкритості процедури розрахунку і порядку використання плати за оренду нерухомого майна та розміри орендних ставок за використання комунального майна;
  • упорядкування процесу розрахунку за оренду комунального майна Щиборівської сільської ради та пропорції її розподілу;

- збереження комунального майна та ефективне використання вільних площ;

  • збільшення надходжень до сільського  бюджету;
  • оптимізація витрат коштів та часу орендарів комунального майна Щиборівської сільської ради.

Відсутні

 

 

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість субєктів господарювання, що підпадають під дію регулювання

 

2

6

8

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

25

75

100

 

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

 

 

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Забезпечить виконання положень Закону України «Про оренду державного і комунального майна», а також чітко визначить правові, економічні та соціальні засади у правовій сфері, що стосується оренди комунальної власності.

 

Відсутні

 

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
  2.  

За результатами опрацювання альтернативних способів досягнення цілей державного регулювання здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи чотирибальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

0

Цілі не можуть бути досягнуті взагалі

Альтернатива 2

4

Цілі будуть досягнуті повною мірою

 

 

Обраний спосіб відповідає чинному законодавству, зокрема, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про оренду державного та комунального майна», а також постанові Кабінету Міністрів України від 03 червня 2020 року № 483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна».

 

 

Рейтинг результа-тивності

Вигоди (підсумок)

Витрати(підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутність надходжень до бюджету

Цілі не можуть бути досягнуті взагалі

Альтернатива 2

Встановлення єдиного систематизованого організаційно-економічного механізму справляння плати за об’єкти оренди;

Упорядкування відносин між суб’єктами господарювання у сфері оренди комунального майна

 В ОМС (держави) - відсутні

В суб'єктів господарювання - витрати на виконання обов'язків  відповідно до затвердженої Методики 

Цілі будуть досягнуті повною мірою

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Причиною відмови є те, що проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки застосування Методики розрахунку орендної плати за державне майно, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 року № 630, не дає змоги досягнути цілі регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

Відсутні

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх груп, на яких проблема справляє вплив. Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі регулювання, визначеної у розділі ІІ цього аналізу регуляторного впливу.

У разі зміни зовнішніх факторів, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

 

 

 

Регуляторний акт захищає інтереси як територіальної громади, так і суспільства, оскільки забезпечується ефективне використання комунального майна, прямим результатом чого є поповнення місцевого бюджету та збалансуванням інтересів громади та суб’єктів господарювання.

 

  1. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

 

Розв’язання визначеної у першому розділі Аналізу регуляторного впливу проблеми буде здійснюватися за допомогою наступних механізмів:

  1. Механізм нормотворчої діяльності органів місцевого самоврядування (підготовка відповідного проєкту рішення із застосуванням визначених Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» процедур, прийняття рішення сільської ради та його оприлюднення у розділі «Регуляторна діяльність» на офіційному веб сайті Щиборівської сільської ради.
  2. Механізм взаємодії із територіальною громадою (забезпечить належний доступ інформації про регуляторний акт; сприятиме достатньому рівню обізнаності щодо положень пропонованого регуляторного акту). Цей регуляторний акт врегулює правові, економічні та організаційні відносини, пов’язані з передачею в оренду майна та майнові відносини між балансоутримувачами, орендодавцями та орендарями щодо використання комунального майна Щиборівської територіальної громади.
  3. Механізм контролю (забезпечить належне виконання вимог регуляторного акту; Закону України «Про оренду державного та комунального майна»).

З  метою створення подібного організаційно-економічного механізму справляння плати за оренду як на регіональному, так і на державному рівнях, орендні ставки визначено виходячи з розміру орендних ставок за майно державної власності, встановлених Методикою розрахунку орендної плати за державне майно та пропорціями її розподілу, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 630 (далі – Методика КМУ).

Однак, положення Методики КМУ не повною мірою враховують інтереси територіальних громад, зокрема і Щиборівської.

Пунктами 5 та 12 Додатку 1 до Методики КМУ для установ і організацій, діяльність яких фінансується з місцевих бюджетів, та для органів місцевого самоврядування встановлено орендну ставку у розмірі 4 та 3 % відповідно. Також, відповідно до пунктів 4, 13 та 17 Додатку 1 до Методики КМУ встановлено наступні орендні ставки: комунальним підприємствам, установам, організаціям у сфері культури і мистецтв - 4 %; комунальним закладам охорони здоров’я, які утримуються за рахунок місцевих бюджетів, - 3 %; комунальним закладам охорони здоров’я, які утримуються за рахунок місцевого бюджету та комунальним некомерційним підприємствам, що утворились в результаті реорганізації комунальних закладів охорони здоров’я – 3 %.

У зв’язку з необхідністю залучення бюджетних асигнувань використання вказаних ставок ускладнить процедуру передачі в оренду комунального майна виконавчим органам місцевого самоврядування, іншим бюджетним організаціям, закладам, установам, які фінансуються з місцевого бюджету.

Відтак, доцільним є встановлення орендної ставки для вказаних суб’єктів на рівні 1 гривні.

Відповідно до пункту 22 Додатку 1 до Методики КМУ для громадських об’єднань ветеранів для розміщення реабілітаційних установ для ветеранів встановлено ставки 4 % (на площі не більш як 50 кв.м) та 7 % (на частині площі, що перевищує 100 кв.м.).

В свою чергу, відповідно до статті 20 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» органи місцевого самоврядування у межах своєї компетенції надають ветеранським організаціям фінансову підтримку, безплатно надають будинки, приміщення, обладнання та інше майно, необхідне для здійснення їх статутних завдань.

Враховуючи неможливість надання в безоплатне користування нерухомого майна комунальної власності запропоновано зниження орендної ставки – 1 % (на площі не більш як 50 кв.м) та 3 % (на частині площі, що перевищує 100 кв.м.).

Пунктом 23 Додатку 1 до Методики КМУ для реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю для розміщення таких реабілітаційних центрів встановлено ставку у розмірі 1 % (на площі не більш як 50 кв.м) та 7 % (на частині площі, що перевищує 100 кв.м.).

Відповідно до статті 13 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» органи місцевого самоврядування повинні надавати допомогу і сприяти громадським об’єднанням осіб з інвалідністю в їх діяльності.

З урахуванням викладеного запропоновано зменшити ставку з 7 % до 3 % (на частині площі, що перевищує 100 кв.м.).

 

 

  1. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги.

 

Реалізація регуляторного акта не потребуватиме додаткових бюджетних витрат і ресурсів на адміністрування регулювання органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування.

Проєкт рішення не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

Враховуючи те, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 83 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, здійснювалась за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест), що додається.

Можлива шкода у разі очікуваних наслідків дії акта не прогнозується.

Державний контроль за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватися органами виконавчої влади у межах їх компетенції відповідно до законодавства.

 

VI. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного

акта

Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений строк з моменту набрання чинності, оскільки необхідність виконання положень регуляторного акта є постійною.

При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію регуляторного акта, до нього будуть внесені відповідні корективи в установленому порядку.

 

 

VIІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

 

Показники результативності зазначеного регуляторного акту передбачається визначати за наступними критеріями:

-кількістю укладених договорів оренди;

- надходження від оренди майна до бюджету сільської ради

 

Назва показника

2024 рік (10 міс)

2025 рік

2026 рік

1

розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією акта

9840

11808

12000

2

кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта

5

6

6

3

Кількість договорів оренди

5

6

6

4

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання

100%

100%

100%

5

Час, що          витрачаються суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта

Орієнтовно 1 год

Орієнтовно 1 год

Орієнтовно 1 год

 

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Результативність регуляторного акта буде відстежуватися шляхом:

    • аналізу збільшення розміру надходжень від орендної плати за користування об’єктами права комунальної власності до сільського  бюджету;
    • аналізу ефективності використання комунального майна, шляхом відстеження кількості нових орендарів.

 

  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом.

У разі надходження пропозицій та зауважень щодо вирішення неврегульованих або проблемних питань розглядатиметься необхідність внесення відповідних змін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

ТЕСТ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА (М-Тест)

 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для виконання регулювання, проведено розробником у вересні 2024.

Таблиця

№ п/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.

Розробником проведено консультації з представниками малого підприємництва шляхом телефонного опитування

 

4 особи

Проєкт підтримується.

Обговорені питання щодо розрахунку орендної плати та встановлення орендних ставок

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі).

2.1 Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 4 одиниці.

2.2. Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив: 100 %.

 

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за 5 років

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:
Кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

0,00
(витрати відсутні)

0,00
(витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:
Прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедури обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання
 одному суб’єкту малого підприємництва

0,00
(витрати відсутні)

0,00
(витрати відсутні)

0,00
(витрати відсутні)

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

Формула:
Оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0,00
(Витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:
оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

0,00
(Витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

5

Інші процедури (уточнити):

0,00
(Витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

6

Разом, грн.

Формула:
(Сума рядків 1+2+3+4+5)

0,00
(Витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

7

Кількість суб’єктів господарювання, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

х

х

х

8

Сумарно, грн.

Формула:
відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

0,00
(Витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

0,00
(Витрати відсутні)

 

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

 (за наступний рік)

Витрати за 5 років

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет; за результатами консультацій) Х 42,6 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2024) Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно ознайомитись) = 42,6 грн.

42,4 грн.

213,0 грн.

10

Процедури організації виконання вимог регулювання, а саме, підготовка та оформлення необхідних документів

Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

42,6 грн.

42,46 грн.

213,0 грн.

11

Процедури офіційного звітування

Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

42,6 грн.

42,6 грн.

213,0 грн.

12

Процедури по забезпеченню процесу перевірок

Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

0,00
(витрати відсутні)

0,00 грн.
(витрати відсутні)

0,00
(витрати відсутні)

13

Сплата орендної плати (середній прогнозований показник)

9840,00 грн

11808,00

59040,00

14

Разом, грн.

Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

127,80

127,80

639,00

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

4

6

6

16

Сумарно, грн.

Формула:
відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

511,20

511,20

2556,00.

 

Бюджетних витрат на адміністрування регулювання суб’єктів середнього і малого підприємництва не передбачається, оскільки проєктом рішення не передбачається створення нових органів місцевого самоврядування та/або збільшення штатних посад вже існуючих.

 

 Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Показник

Перший рік регулювання (стартовий), гривень

За 5 років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

0,00

0,00

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

511,20

2556,00

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

511,20

2556,00

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

0,00

0,00

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

511,20

2556,00

 

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання відсутнє.

 

 

       Сільський голова                                                       Іван БОЛЮХ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь