Щиборівська територіальна громада
Хмельницького району, Хмельницької області

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян у Щиборівській сільській раді за 2022 рік

Дата: 04.01.2023 09:40
Кількість переглядів: 141

Підсумок роботи із зверненнями громадян

у Щиборівській сільській раді за 2022 рік

На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв’язків громадянина й держави.

Право громадян на звернення гарантується Конституцією України (ст.40), в якій визначено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади та місцевого самоврядування та встановлено обов’язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення й надавати обґрунтовані відповіді.

Серед делегованих повноважень виконавчого комітету сільської ради, визначених підпунктом 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування», важливе місце займають питання щодо реалізації та забезпечення дотримання чинного законодавства при розгляді звернень громадян.

Робота з розгляду звернень громадян у апараті Щиборівської сільської ради та її структурних підрозділах здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Всього за 2022 рік до сільської ради враховуючи запровадженні карантинні заходи та введенням воєнного стану в Україні надійшло 155 письмових звернень громадян, що на 437 звернень менше в порівнянні                                з відповідним періодом 2021 року, з них 52 громадяни побували на                       особистому прийомі у керівництва сільської ради.

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» за результатами розгляду звернень їх авторам було надано 155 письмових відповідей та роз’яснень.

В тому числі, від органів влади вищого рівня з початку року до сільської ради надійшло 23 звернення, серед них відповідно:

Урядового контактного центру облдержадміністрації – 19.

Хмельницька обласна військова адміністрація – 1.

Хмельницька обласна рада – 2.

Хмельницька районна військова адміністрація – 1.

За вказаний звітний період 2022 року колективних звернень                               не надходило.

У своїх зверненнях жителі громади порушили 78 питань, серед яких основну частину становлять питання аграрної політики та земельних відносин, що складає – 38 %. Сільською радою вишукувались всі наявні можливості щодо позитивного вирішення порушених у зверненнях питань. Залишаються актуальними в зверненнях громадян питання соціального захисту, комунального господарства, житлової політики та інші.

Всього протягом 2022 року до сільської ради з проханням про допомогу у вирішенні життєво важливих для них проблем звернулось 9 - учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій; 3 – інваліди І, ІІ, ІІІ групи; 91 – ветеран праці та пенсіонер.

За результатами розгляду звернень соціального характеру, що надійшли до сільської ради протягом 2022 року надано допомогу 14 мешканцям громади, з них 5 учасникам антитерористичної операції та учасникам бойових дій на загальну суму 58 500 тис. грн.

Відповідно до п. 1 ст. 9 Указу у сільській раді затверджено графік проведення гарячих телефонних ліній, який доводиться до відома населення та офіційному веб-сайті сільської ради. За звітній період керівництвом сільської ради проведено 12 «гарячих» телефонних ліній, на яку звернулись 40 жителів громади.

Питання роботи із зверненнями громадян перебуває на особливому контролі у керівництва сільської ради, воно є предметом обговорення на нарадах з відповідальними працівниками сільської ради, керівниками відділів, секторів, нарадах з посадовими особами органів місцевого самоврядування. Посилено контроль щодо своєчасного, об’єктивного і кваліфікованого розгляду звернень громадян та надання конкретних і фахових відповідей заявникам за результатами розгляду їх звернень.

Керівництво сільської ради  і надалі вживатиме відповідних заходів з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на письмові звернення та одержання обґрунтованих відповідей у встановлені чинним законодавством терміни.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь